Με την ενότητα ECDL Digital Marketing έχετε την δυνατότητα να χτίσετε και να πιστοποιήσετε τις βασικές δεξιότητες που θα χρειαστείτε για να εφαρμόσετε τεχνικές digital marketing και να βοηθήσετε την επιχείρησή σας ή τον εργοδότη σας.
Η ενότητα αυτή παραθέτει τις βασικές έννοιες και δεξιότητες που σχετίζονται με τις βασικές αρχές τουdigital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας διαδικτυακής παρουσίας (web presence), της βελτιστοποίησης του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης, της χρήσης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης, της υλοποίησης online διαφήμισης και marketing καθώς και της παρακολούθησης και βελτίωσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας με την χρήση analytics.
Όπως όλες οι ενότητες ECDL, η ενότητα Digital Marketing έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με πολύ υψηλά κριτήρια, με την καθοδήγηση επαγγελματιών και ειδικών του ψηφιακού μάρκετινγκ από όλο τον κόσμο και πιστοποιεί τις δεξιότητες των υποψηφίων με ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο.
Η πιστοποίηση αυτή απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος υποψηφίων, συμπεριλαμβανομένων επιχειρηματιών, εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις, φοιτητών, καθώς και επαγγελματιών επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Με την ολοκλήρωση της ενότητας αυτής ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να:
- Κατανοεί τις βασικές έννοιες του digital marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού.
- Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (web presence) και τον τρόπο επιλογής των κατάλληλων λέξεων κλειδιών (keywords) για την βελτιστοποίηση όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization).
- Αναγνωρίζει τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media platforms) και να μπορεί να ρυθμίσει και να χρησιμοποιήσει τις πιο δημοφιλείς από αυτές.
- Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (social mediamanagement) βοηθάει στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (leadgeneration).
- Χρησιμοποιεί υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων (social media management) για να προγραμματίζει δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζει την λήψη ειδοποιήσεων (notifications).
- Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του marketing μέσω μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και φορητών συσκευών (mobile marketing).
- Κατανοεί και να χρησιμοποιεί υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθεί και να βελτιώνει διαφημιστικές καμπάνιες.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ |
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ |
Έννοιες Digital Marketing |
|
Διαδικτυακή Παρουσία (Web Presence) |
|
Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης
(Social Media Setup) |
|
Διαχείριση Social Media |
|
Διαδικτυακό Marketing και Διαφήμιση |
|
Analytics |
|